divendres, 14 d’octubre del 2011

Swimming in the chinese sea!

 Bona tarda a tots! Torno a ser aquí, després de 3 hores de xinès, seguides de 3 hores d'intercanvi lingüístic. He quedat amb una noia xinesa per ensenyar-li castellà i ella, a canvi, m'ha ensenyat xinès. No està pas malament eh? Un dia ben complet, i no s'acaba pas aquí! En menys d'una hora marxo a una festa de disfresses-aniversari, a la qual no he estat invitat -no conec a la noia- però m'hi penso presentar de totes maneres amb un grup d'amics! Ja és la segona festa d'aniversari a la que vaig sense estar invitat! Però no passa res, segur que li cauré bé!! :) I la disfressa? Encara tinc una hora per improvitzar alguna cosa...
Seguim amb Xiamen doncs!

El dimecres el vam passar tot allà, fent turisme. Després d'una nit en què dormir més aviat poc -contra tot pronòstic, el terra no era pas tou!- se'ns va plantejar el conflicte de què fer: buscar hotel, dormir a la platja o anar a alguna altra ciutat? Al final vam aconseguir dues habitacions dobles a l'hotel on estàvem -podria dormir en un llit!- així que no ens vam haver de preocupar més i vam marxar a dinar -eren gairebé migdia-. I sabeu on vam anar? Al ser una illa, Xiamen és “famosa” pel seu peix. Així doncs, vam anar a un restaurant de peix. I endevineu com era el menú? Doncs hi havia tot de peixeres, amb tots els peixos que et puguis imaginar -des d'anguiles a uns que semblaven taurons, passant per marisc- i els preus, i tu triaves el que volies i el mataven davant teu. Però com era d'esperar, gaire econòmic no era... Després d'una estona de negociació, vam aconseguir un bon preu i ens van pescar el peix. Només veure'l, un amic meu va demanar al noi del restaurant si el podia matar ell... -atenció, no vull ferir sensibilitats així que si no voleu saber com mor el peix, salteu al següent pàrraf!- i la resposta va ser, òbviament, sí! Total, li va donar un pal-bat de beisbol i li va dir que quan ell tirés el peix al terra, li fes un cop sec al cap. I no cal que doni més detalls o la PETA em clausurarà el blog...
I res, tot seguit a menjar peix i marisc ben fresc, per uns 8€ per persona! Quin dinar... Aquí teniu una foto.

I després de dinar, què millor que un bona migdiada a la platja? Res! Per tant, cap a la sorra vam anar. Però no es pot anar a la platja i no banyar-se al mar, així que només arribar, després que unes xineses em demanessin de fer-se una foto amb mi :D, vaig anar a comprar un banyador. En vaig trobar un, tipus boxer, per 2€... I ja us podeu imaginar com era. Per no ferir sensibilitats -de nou- no en penjaré cap foto, només dic que no vam poder parar de riure i que tothom em mirava. Així que directe cap a l'aigua s'ha dit! Només hi havia 2 persones banyant-se -serà perquè estava bruta, o contaminada?- però nosaltres ens ho vam passar molt bé, i jo no em podia quedar sense el meu bany al mar de Xina.

A continuació, i després d'una ràpida visita a una fortalesa que estava sobre un turó -ben mona ella!- ens vam dirigir cap a l'hotel, perquè temíem que si no ens dutxàvem se'ns comencés a caure la pell a tires... Per cert, com vaig gaudir d'aquella dutxa...
I tot seguit, cap a la Universitat -increïble, hauria d'haver anat a Xiamen i no pas a Suzhou- a sopar, amb una amiga de la Claudia, una de les companyes de viatge. Per últim, vam anar a un bar d'estudiants a passar una bona estona: era baratíssim, així que ens vam estar una bona estona jugant, rient, etc etc etc -estalvio detalls per no ferir sensibilitats, per enèsima vegada :)-.

Nois i noies, marxo o faré tard com sempre! Espero que tots passeu un molt bon divendres i demà, MÉS!

1 comentari: