dilluns, 24 d’octubre del 2011

Em faig gran... i que bé em senten els anys eh!!

Ho sé, sembla mentida, sembla impossible, però és veritat: els anys també passen per mi!! El dissabte vaig fer-ne 23, per primer cop fora de casa ja que l'any passat, tot i estar vivint a Viena, vaig baixar a casa per celebrar-ho. I què tal l'experiència? Doncs aquí en teniu un petit resum...
Va ser un no parar! Des de bon matí, després de menjar un bon esmorzar americà -ous, bacon, torrades...-, per reunir energies per al dia, em van portar a fer turisme per Suzhou. Sonarà estrany, però porto gairebé 2 mesos aquí i encara no havia fet turisme per la ciutat -tot i ser considerada una de les més maques de Xina-. Així doncs, bambes còmodes i a caminar!
Vam anar a un parc on hi ha diversos temples, una pagoda... tot molt maco! I vam estar passejant fins ben entrada la tarda, quan em van portar de compres -necessitava roba!- i després, cap a casa a preparar-se, que a la nit tocava festa!!!
Aquí teniu algunes fotos del passeig:





Però el millor encara estava per arribar. Després de descansar una estona -havia de recuperar energies pel que m'esperava- vaig anar cap al Bookworm. Que què és? El Bookworm és un local majoritàriament per expatriats, una barreja entre restaurant-cafeteria i biblioteca, on a les tardes es pot anar a estudiar -gràcies a que és molt tranquil- i a les nits s'hi pot anar a menjar una bona hamburguesa mentre algú -qualsevol que en sàpiga- toca el piano en directe. No està gens malament eh! Doncs cap allà vaig anar, que m'hi esperava la festa d'aniversari!
I com va ser aquesta? Senzillament genial! Van venir més de 30 amics, vam sopar hamburgueses -boníssimes- mentre xerraven i preníem una cerveseta... fins que va arribar l'hora del pastís! Sabeu que un pastís pot tenir més d'una utilitat? La bàsica, i menys divertida: menjar. La segona, bastant més divertida, és com a arma. Sí, vam fer una guerra de pastís! I com funciona això? Doncs fàcil, es tracta de tirar-nos pastís, però amb una sola regla. Cal apuntar a la cara, ja que hem de ser respectusoso amb la roba -que des que visc sol m'he adonat del que costa de netejar!-. I com vam acabar? Us ho podeu imaginar... Ensucrats! I va ser divertidíssim! I res, després del sopar, de festa...

 
 

Per cert, què us semblen les meves noves sabatilles? Xules eh! Em van fer molts regals, des de les Dracula-sabatilles a làmpares d'aquelles amb una espelma a dins, que s'enlairen quan l'encens, passant per una barril de 5 litres de cervesa!
Senyoretes, senyors, he de marxar que tinc una tarda ben liada! Ara aniré al gimnàs -cal cuidar-se- que a les 15:20 em reuneixo amb el professor de xinès perquè em faci una carta de recomanació -vull demanar una beca pel segon semestre- i després he d'escriure un text en caràcters. A més, és possible que hagi d'anar a entrenar kung-fu -sembla ser que demà tenim una exhibició...- i, a la nit, fem horror movie night a casa meva! Ale doncs, una abraçada i fins aviat!

PS: Visca el Barça!!
PPS: I gràcies a tots per les felicitacions d'aniversari!!

1 comentari:

  1. Nano, acabo de veure la teva exhibició de kung-fu i m'has deixat sense paraules... jajaja, quan estiguis per casa vull veure un combat entre en ton i tu, els bruce lee's de la familia!! Demà et faré un truc al migdia (a la teva nit)!! Segueix-t'ho passant tant bé com fins ara!!!! Una abraçada!!

    ResponElimina