divendres, 23 de setembre del 2011

Home, sweet home!

Hola a tots! Torno a ser aquí, per seguir-vos explicant les meves aventures i desventures pel Llunyà Orient. Avui us vull presentar el meu apartament...
Com podeu veure, no està gens malament eh! Només té un dormitori, però és molt gros, i tot ell és molt nou. I la decoració és ben senzilla, com a mi m'agrada. Així que va ser veure'l -si a sobre li sumes que estic al costat de la universitat, què més puc demanar?- i dir que me'l quedava!
Recordeu les fotos de l'exterior del pis que vaig penjar fa 2 dies? A que no hi ha punt de comparació amb l'interior? Doncs així és Xina: la gent es preocupa molt poc pel que no és seu, hi dóna poca importància, però en canvi cuiden les seves propietats fins a l'últim detall! I no només ho he vist en el meu apartament això, sinó en tots els pisos dels meus amics: estan en barriades on no hi entraries mai, on se't posen els pèls de gallina i vas mirant de banda a banda, esperant que algú vingui a robar-te però, un cop entres a la casa, són espectaculars! De fet, mirant pisos amb uns amics ens van dir una cosa que ens va deixar estupefactes: un pis amb 7 anys ja és vell! Imagineu-vos doncs, per poc que ho cuidin tot és ben nou...
Per cert, avui he fet un dia tan de relax... ho necessitava! Al matí he anat a classe, fins les 12h, després a dinar i cap a casa! I aquí descansant fins fa ben poc, que he fet quatre exercicis, m'he dutxat i ja estic preparat per anar a un "Piano Bar". Aquest és el pla per avui!
Però lo millor m'espera aquest cap de setmana... 14 amics -i amigues! Faltaria...- ens n'anem a Shanghai a "fer el guiri"! Marxem demà al matí amb el tren bala, i fins diumenge a la tarda o nit, ni idea...
Així doncs, m'he de acomiadar per avui, que ja m'esperen... I espero tenir temps el diumenge per explicar-vos què tal la visita per una (si no la més) de les ciutats més poblades del món. No saben què els espera a aquests xinesos, 14 o 15 guiris per allà... Que es preparin! Doncs res, desitjar-vos a tots un molt bon cap de setmana! Fins diumenge doncs!!  











1 comentari:

  1. be pol bee!!!!! espero que hagi anat mb per shanghai i estiguis disftutant molt per xina!!! que aixo sembla!!! aqui tot com sempre..uni,casa,uni,casa,uni, tosta, privat, resaca, i peli i tornem-hi..jjajajajajaj al gener em donan una setmana de festa amb finde i tot!!!! ueeee!!! podrem anar a esquiar! i la maria i en casado segur que s'apuntan!!! podrem fer mil coses aquella setmana! ara he quedat amb l'edu per dinar i anirem a dinar fora segurament i a la tarda peli descansan que tmb necessitem recuperar son! jajaja esperem notícies teves!!!!! un peto ben fort i disfruta moltissim!!!!!!!

    ResponElimina