diumenge, 11 de març del 2012

What a nice week!

Hello everyone!! Before I start telling the story, I just want to say that today I'll write in Catalan because I feel freer, I can express myself far better. And the second reason is that I have to practice it, as in China I've spoken all the languages I know, from German to Spanish, including Chinese and English. But Catalan? Unfortunately not yet...
Així doncs, aquí torno a ser. A on concretament? Doncs ara mateix estic estirat al llit, ben embolicat amb l'edredó -perquè tot i que han pujat les temperatures, segueix fent fred- i amb l'ordinador a la falda. A més a més, ja em va bé un bon descans perquè quina setmana he tingut! Ara us en faré un resum...
Dilluns va ser el dia més tranquil. Després de classe vaig anar amb els amics a dinar per celebrar l'aniversari d'en Todd, després una bona sessió de gimnàs per a cremar energies i, tot seguit, cap a casa la Yanyie i la Bianca, que van organitzar una "movie night". Per cert, que dilluns vam tenir un temps horrible, fred i pluja tot el dia...
I dimarts ens vam llevar amb Sol, per primer cop des que he tornat a Suzhou! Quina alegria! :D Ja hi contava -ja que últimament segueixo les previsions meteorològiques a diari- i, per tant, havia quedat amb un amic per, després de classe, jugar a... TENIS!! Tots em coneixeu i sabeu que, tot i que el meu nivell tenístic no ho demostri pas, estic enamorat del tenis i hi jugaria a diari si fos possible. Per tant, vaig gaudir molt al tornar a agafar la raqueta i passar algunes boles. Però sabeu què va ser el millor? A la pista del costat hi havia jugant una parella coreana, amb un nivell més que acceptable, i ens van dir si volíem fer uns dobles amb ells. Com no, vam acceptar encantats!! I va resultat que el noi coreà era professor de tenis! Tenia un nivell...  espectacular! Primer em va tantejar una mica i com que va veure que dels 4, a excepció d'ell -el millor i de llarg-, jo era qui passava millor la pilota, em va jugar seriosament. Quin servei, quin liftat que portava la bola i quina velocitat! I si a això li sumes que jugàvem a pista ràpida, ja us podeu imaginar el resultat. Però jo m'ho vaig "passar pipa"! Així que a veure si algun altre dia torno a jugar amb ell...
Dimarts, després del tenis vaig anar al gimnàs a acabar de cremar les energies que em quedaven, després vaig estar fent deures i estudiant i a la nit van venir un parell d'amics a casa a xerrar una estona.
I dimecres va ser el dia més normal, més rutinari. Classe, estudiar, gimnàs i, a la nit, vaig anar amb en Raphi a "The Drunken Clam" a fer una cerveseta i xerrar una estona.
I dijous què? Doncs va ser l'aniversari d'en Magnus. Conseqüentment, a la nit vam tornar a "The Drunken Clam", que precisament aquell dia hi anava un còmic suec -quina casualitat, ja que en Magnus també és suec-. I va ser divertidíssim! No vam parar de riure en tota la nit.
I divendres, doncs després de classe em vaig reunir amb una amiga xinesa, a la qual jo ensenyo castellà i ella a mi xinès. I em va felicitar pel meu nivell! :) És professora de xinès, i dóna classes particulars a alguns companys de classe i em va dir que jo ho feia molt millor. Em va alegrar el dia, la veritat! I a la nit vaig fer un sopar-festa a casa, ja que quan vaig tornar em vaig endur embotits per a que els amics els provessin.
I ahir vaig tenir una cita :) i després vam tornar a celebrar els aniversaris amb una festa a casa la Bianca! Com podeu veure, la meva vida és un no parar... i com m'agrada!
Ah, i una anècdota. Sempre que vaig al gimnàs xerro una estona amb el jefe, un senyor ja entrat en anys però que sempre està allà per ajudar, donar consells, etc. Amb el temps ens hem fet amics i cada dia parlem una bona estona. Doncs no recordo quin dia, però després d'aixecar 100 kg de pit -no està malament eh!- em va voler ensenyar lo fort que està i em va dir que li toqués el pit. Un cop passada la sorpresa inicial, i el moment de: "L'hauré entès bé?", ho vaig fer i... quina roca! Mai m'hagués imaginat que un home d'uns 60 anys pogués estar tan fort... I per cert, també m`'ha felicitat per lo ràpid que estic aprenent xinès!
Crec que això és tot per avui. Realment, no sé que he escrit. Si quelcom  no té sentit o és una mica confús, ho sento, és l'efecte d'una setmana sense parar. Espero que tots estigueu passant un molt bon cap de setmana. 
Una abraçada des de Suzhou!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada