dimarts, 29 de novembre del 2011

Finally back!!

Here I am again!! Sento la llarga absència però entre estudiar, viatjar i també, cal admetre-ho, la rutina, he tingut poc temps i poques coses a explicar. Però com que sé que sense mi no podeu viure -o això penso jo! :)- he tornat per posar-vos al dia! En aquest darrer mes han passat moltíssimes coses: vaig tenir l'examen de meitat de semestre, he assistit a una carrera de crancs -i el “meu”, el cranc pel qual vaig apostar, casi guanya...-, he començat amb les compres de Nadal i... he anat a Beijing!!!! De fet, això ha estat aquest darrer cap de setmana! Així doncs, som-hi...
Ara mateix em trobo a la cafeteria de la universitat, on he vingut a estudiar xinès ja que a casa és gairebé impossible -masses distraccions, des d'amics al propi ordinador!- i, després de 90 minuts estudiant caràcters sense parar -em sé TOTS els que hem estudiat fins ara, uns 400 suposo...- necessitava un descans, una desconnexió, així que què millor que escriure al blog per posar-vos a tots al dia!! Comencem la història des del principi...
Com us he dit, a finals d'octubre vaig tenir els mid-term exams: listening, speaking and grammar. I van anar molt bé, la veritat. De listening i speaking vaig treure la millor nota de la classe, i en el de gramàtica només vaig cometre un error. De totes formes, he de reconèixer que eren fàcils, se'ns hauria d'haver exigit més -i així ho estan fent actualment!-.
Després dels exàmens, vam tenir un parell de dies de festa que vaig aprofitar per “remodelar” el pis. Ja que em quedo un any, doncs volia que fos més acollidor: vaig comprar mantes per al sofà, més coixins, etc. I ara està molt millor! Qui vulgui, pot venir a visitar-me i comprovar-ho!
I com us deia, vaig assistir a un dels esdeveniments de l'any: UNA CARRERA DE CRANCS! Era en un bar, i amb cada consumició et regalaven una aposta de 50 RMB per al cranc que volguessis. I quin vaig triar jo? Doncs el que em va caure millor... es deia “Rami's a bitch”! Amb aquest nom, qui no l'hauria triat?
El format del campionat era senzill. Hi havia nou participants, que al principi es dividien en tres carreres eliminatòries amb tres crancs cadascuna, el guanyador de la qual passava a la ronda final. I què significa “carrera de crancs”? Doncs deixaven anar els crancs al centre d'una pista i aquests havien de creuar una línia, situada tant a la dreta com a l'esquerra. I quin ambient es respirava? Recordeu el primer Barça-Madrid d'en Figo? Doncs pitjor! Tot de hooligans envoltant el recinte/pista per on havien de córrer els crancs, animant-los -més aviat, insultant-los- perquè anessin més ràpid... Perquè està clar, els crancs entenen l'anglès!!! :D
El meu cranc participava a la segona eliminatòria i, com no podia ser d'altre manera, va guanyar! Si és que amb mi animant-lo, que esperàveu?? :P
Així doncs, després d'una primera ronda d'eliminatòries molt disputada allà teníem al número 5, en Rami's a bitch, a la gran final! I imagineu-vos que content em vaig posar quan, després de deixar als crancs al centre de la pista, el meu va ser l'únic que es va moure, i a quina velocitat -ni un Fórmula 1- cap a la línia de meta. Però quin cabró!! Qui pot confiar en els crancs? Voleu saber què va passar?
Després d'una sortida perfecta, avançant a tots els rivals, va arribar a la meta -allà estava jo, saltant d'alegria-, la va creuar amb la primera pota... i així es va quedar!!! Mai sabré si li queia malament i em va voler jugar una mala passada, si els meus crits d'energumen el van espantar... Igual que mai sabré que se'n va fer dels 9 crancs participants -sopar d'algú?-.
De totes maneres, va ser una nit genial, molt divertida!
I després d'això, quina altra aventura ve? Beijing!!
Però si en voleu saber més, haureu de seguir el blog durant la propera setmana, ja que avui no tinc més temps -a part, vull crear tensió, intriga, que tots us pregunteu què se n'ha fet de mi!-. Per tant, demà o dijous sabreu més de mi! Una abraçada a tots!!!!!
El xinès!

PS: Sabeu a quants graus estem? A 25ºC, i és gairebé Desembre!! 我 愛 苏州
 Sí, aquest sóc jo cridant : "I'm the king of the world!!" a la gran muralla Xina!
PPS: m'he oblidat de presentar-vos a la meva veïna, aquí la teniu!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada